Şarkı Sözlerim

Çağla - Saz mı Caz mı ? | Sözleri

çağla,saz mı,caz mı,saz mı caz mı,saz,caz,çağla saz mı caz mı sözleri,saz mı caz mı sözleri,şarkı sözü,şarkı sözleri
Çağla - Saz mı Caz mı ? | Sözleri

Yanımdaki yanımda
Karşımdaki canımda
Uzaktasın uzakta

Ah! Kara sevdalar
Çeken bilir acısını, seven sürer sefasını

Oralarda mevsim yaz mı
Bu nameler saz mı caz mı
Benim gönlüm kar mı buz mu




Bilemiyorum ki, nerden bileyim, ay
Kimlere sorayım şşşt
Nerelere gideyim

Teselliler ney mi, mey mi
İçiyorsak sebebi belli
Söylenenler hayır mı, şer mi

Bilemiyorum ki, nerden bileyim, ay
Kimlere sorayım şşşt
Nerelere gideyim

Oralarda mevsim yaz mı
Bu nameler saz mı, caz mı
Benim gönlüm kar mı, buz mu

Bilemiyorum ki, nerden bileyim, ay
Kimlere sorayım şşşt
Nerelere gideyim

Teselliler ney mi, mey mi
İçiyorsak sebebi belli
Söylenenler hayır mı, şer mi

Bilemiyorum ki, nerden bileyim, ay
Kimlere sorayım şşşt
Nerelere gideyim