Şarkı Sözlerim

Şimal - Z Raporu | Sözleri

şimal,şimal z raporu,z raporu,z raporu sözleri,şimal şarkı sözleri,şimal z raporu sözleri,şarkı sözleri

Şimal - Z Raporu | Sözleri


Bu hayal dünyasını ben yarattım
İstersem en baştan kurabilirim
En kıymetlim ilan ettiğim gibi
O tahttan indirmesini de bilirim


Bu hayal dünyasını ben yarattım 
İstersem en baştan kurabilirim 
En kıymetlim ilan ettiğim gibi 
O tahttan indirmesini de bilirim 

Unutup aramayı gün içinde
Sonra gelip Z raporu isteme
Sana tahammül seviyem sıfır
Yalnızlığını kutla yerin hazır

Arama tozumu bulamayacaksın



Bir kenara yaz çok üzüleceksin 
Bensiz yaz sıcaklarında 
Temmuzda bile üşüyeceksin 

Bu hayal dünyasını ben yarattım
İstersem en baştan kurabilirim
En kıymetlim ilan ettiğim gibi
O tahttan indirmesini de bilirim

Unutup aramayı gün içinde 
Sonra gelip Z raporu isteme 
Sana tahammül seviyem sıfır

Yalnızlığını kutla yerin hazır

Arama tozumu bulamayacaksın
Bir kenara yaz çok üzüleceksin
Bensiz yaz sıcaklarında

Temmuzda bile üşüyeceksin