Şarkı Sözlerim

Uğur Arslan - Karagümrük Yanıyor | Sözleri

Uğur Arslan - Karagümrük Yanıyor  Sözleri




Aslında işin aslı şöyle hakim bey 
Aslı'yı ilk gördüğüm gün başlıyor işin aslı 
Aslı birgün benim nacizane kaptan şoförlüğünü yaptığım 
56 Chevrolet taksiye biniyor 
ve "Karagümrük'e" diyor bana 
Karagümrük o dakika gönlümün başkenti, başımın tacı, ruhumun 
ilacı oluyor. 
Delikanlıya yakışmaz, yolculuk esnasında en ufak bir rahatsızlık ya da edepsizlik etmiyorum. 
Yalnız indiği evi, yolu, sokağı, kapıyı mıh gibi aklıma çakıyorum 
"Oğlum" diyorum bizim chevrolete 
"Bu kapıyı unutma 
Birgün ilk bu kapıda gelin arabası olacaksın" 
Sorup soruşturup, bulup buluşturup en nihayetinde Aslı'yı 
istetiyorum. 
Ama gel gelelim kızın üvey anası kızı bir türlü vermeye 
yanaşmıyor. 
İkinci kez istetiyorum. 
Bu kez üvey abi "bizde taksici esnafına kız yok" diyor 
Allah'ın hakkı üçtür. 
"Anam seni de yorduk ama hadi bir kez daha iste" diyorum 
Kapı anamın yüzüne bir kez daha kapanıyor 
"Oğlum bu işin aslı yok" diyor. 
Bakkalın çırağı Osman'ın eline bir mektup sıkıştırıp 
Aslı'ya gönderiyorum 
"Kaçar mısın benimle" diyorum "kaçarım" diye cevap yazıyor 
Mübarek Cuma gününe anlaşıyoruz 
Hani yalnız gitmeyeyim bizim Rıdvan'ı da çağarayım diyorum 
Rıdvan beline babadan kalma altıpakları takıp gelmiş 
"Oğlum Rıdvan bu ne" diyorum."Ne olur ne olmaz abi sen sür" 
diyor. 
Sürüyorum 
Açıl ey Karagümrük ben geliyorum 

Karagümrük yanıyor polis beni arıyor 
Karagümrük yanıyor herkes benden biliyor 
Ben suçsuzum diyorum kimse beni duymuyor 
Bunu bir tek sevdiğim bir de allah biliyor 

x3 

Aslı diyorum Aslı ne oluyor 
Ne oluyor demeye kalmadan polis kapıyı çalıyor 
Polis kapıyı çalıyor 
Polis içeri giriyor 
Memur bey diyorum kız reşit kendi isteğiyle geldi 
Memur bey "tamam" diyor "kıza bişey dediğimiz yok 
Ama Karagümrük yanıyor 
Kızı kaçırmasına kaçırıyorsun da